Travel blog 1 - Scotland

Enchanting beach in Ayr



In the end of July 2013, started my long stay in Scotland. Last my visit to United Kingdom was almost 10 years ago.Time has fly! Actually the history of UK pick my curious lately. my curious focus on to Scotland I have not been. moreover  since there is my business contact in Glasgow, it will be my strong point. 

27th July:
Early in the morning, taking a train to Ayr that is in the west cost. Takes 1hour from Glasgow central station. Ayr is very small town and amazing beauty sand beach! Lovely! My aim is not to beach but it picks my heart. There is Scottish antique's fair. They move each of town of Scotland every two weeks.

7月の終わりから長めのスコットランド滞在がはじまりました。早い物で、最後にUKに訪れたのは10年前の事です。最近、UKの歴史が私の好奇心をかき立てており、まだ訪れた事の無いスコットランド訪問を実現させました。そこには、グラスゴーに仕事のつながりが有るのも大きな決断の一つでした。グラスゴーを拠点にいろいろな町へ訪れる事に成るでしょう。



27日の土曜日はエアーという小さな西海岸の街に訪れました。グラスゴーの中央駅から電車で1時間あまりの町です。長い砂浜が広がる美しいビーチが有ります。ビーチ狙いでは無いのですが、あまりにも美しすぎて感動的でした。今回、訪れたのはアンティークフェアーがあると聞き、それが目的でした。ディーラー達はスコットランドの町を回っているとの事です。



人気の投稿